Recenze: Podnikání z pláže - Stanislava Mrázková

Díky k tomu, že často navštěvuji weby Cyklická žena a Ženy ženám, tak jsem se setkala i se jménem Stanislava Mrázková. Paní Stáňa je autorkou eBooku "Jak napsat eBook za 14 dní" a knihy "Podnikání z pláže". Jako první mě oslovila kniha Podnikání z pláže. Zaujala mě svým názvem, vůbec jsem netušila, co si pod tím mám představit. :-) Jedná se o biografii nebo motivační návod nebo jen o příběhy? Nicméně jsem si řekla, že si ji koupím a prostě si ji přečtu. Ať vím. :-)

A zjistila jsem! :-) V počáteční fázi se jednalo spíše o formu biografie, jak se vlastně autorka ke svému podnikání z pláže dostala. Je to příjemné a chytlavé čtení, které mi hned rozproudilo fantazii. Už během čtení jsem se viděla, jak pracuji na pláži v mých milovaných Emirátech nebo v Izraeli, v nějaké romantické kavárničce v Itálii nebo třeba v chatě u norských fjordů.

S čím mi tedy tato kniha pomohla?

• sebevědomí s pasivním příjmem
  • jiný úhel pohledu na cestování
  • konkrétní představa o práci na volné noze a jak to může fungovat
  • nápady, co mohu zautomatizovat ve své práci
  • více jsem si ujasnila, co chci a dala konkrétní vizi svým snům a utřídila si postupy

Dopočuji knihu Podnikání z pláže i těm, kteří sice nejsou vysloveně podnikatelé, ale třeba mají možnost více pracovat z domu nebo často služebně cestují, kdy je vysílá zaměstnavatel a musí se s nimi stěhovat i partneři a děti. Kniha se totiž věnuje nejen motivaci a nápadům, ale především praktickým věcem, jako různé online programy "vylepšováky", např. SmartEmailing, praktické tipy na ubytování, když cestujete s rodinou, nápady na pasivní příjmy. A navíc je tato kniha i skvělý lék na iluzi "peníze získám jen tvrdou prací od nevidím do nevidím" nebo "když málo pracuji a více se bavím, tak si ty peníze nezasloužím". :-)

Při nákupu knížky jsem rozhodně nevěděla, co si kupuji. O to víc mě kniha opravdu nadchla, rozproudila fantazii, dala mi spoustu prima tipů a hlavně mi pomohla poskládat mé "mety". :-)
Knihu Podnikání z pláže si můžete koupit zde: Podnikání z pláže

S láskou,